The dedicated House of People and Communication Practices to create Impact
Advies – Tools – Inhoud – Opleiding – Coaching – Interventies – Workshops
Leiders en medewerkers engageren bij transformatie, ontwikkeling en groei
Ons team brengt praktische expertise op het vlak van management, HR en communicatie, gekoppeld aan een praktijkgerichte aanpak. Dat leidt tot succesvolle transformatieprojecten, heldere bedrijfsdoelstellingen, sterk leiderschap en bedrijfscultuur. Maar ook tot preventie en beheren van crisissen en haar communicatie, geëngageerde medewerkers als belangrijke drijvende kracht voor goede prestaties.
No challenge frightens us
Strategische projecten succesvol implementeren
Effectieve communicatie inzetten om medewerkers te verbinden met je bedrijf, je missie en je project. Van het verwoorden van krachtige kernboodschappen en het hanteren van menselijke communicatietools tot het doorlopen van een vlekkeloos communicatietraject bij herstructureringen of veranderingsprojecten.
Ontwikkelen en versterken van individuen en teams
Alle menselijke facetten van uw organisatie helpen beheren. Van het scannen van teamprestaties tot het verduidelijken van rollen en verantwoordelijkheden, teams betrekken in het realiseren van veranderingen, de communicatie en leadership skills van leidinggevenden ontwikkelen en versterken, leiders helpen groeien in hun rol.
Preventie en beheer van crisissen
Meteen ingrijpen met een krachtig communicatieplan en efficiënte crisis management praktijken om een crisis te beheren. Of die nu verband houdt met een product, een ongeval, drukkingsgroepen of sociale acties. Maar ook proactief uw crisisplan opmaken of testen via een “crisis masterclass”. Het doel is om u te ‘ontzorgen’ als een crisis toeslaat.
Trainingen, interactieve workshops en coaching
Onze trainingen en workshops zijn zo opgebouwd dat de deelnemers met de verworven kennis direct aan de slag kunnen gaan. En dit voor een waaier van thema’s die vandaag heel actueel zijn op vlak van management, leadership, HR en communicatie. Van ‘zelfsturend leren’ en individuele coaching voor HR Business Partners en leidinggevenden tot en met praktijkgerichte communicatie in onzekere tijden, omgaan met de media, crisis communicatie, communicatievaardigheden… Ontdek al onze trainingen en workshops op maat van uw bedrijf. Voor individuele coaching kan u ons rechtstreeks contacteren.
Ontdek onze trainingen & workshopsCiijfers liegen niet
We richten onze aanpak op concrete en meetbare resultaten. Een voorbeeld? 20.000 tot 60.000 euro – per voltijds equivalent en per jaar – gaat verloren door disfuncties in bedrijven. Het goede nieuws? Wij helpen u om hiervan 35 tot 50 % per jaar te recupereren.
uit 35 landen in Europa en Afrika volgden onze mediatraining.
ondersteund bij hun ontwikkeling en performantie.
leidde ons team in goede banen. De grootste omvatte 25 landen.
luistert een gemiddelde mens geconcentreerd. Denk eraan bij uw volgende presentatie.
hebben we nodig om een persbericht te publiceren – die snelheid is van vitaal belang voor elk crisismanagement.
beveelt onze training ‘communication skills for leaders’ aan. Op basis van meer dan 400 deelnemers.
The Ferrero crisis
What do we learn from this and how did Barry Callebaut react?
Blogs & Inzichten
Inzicht, inspiratie of tips nodig? Bekijk zeker onze blogs, en lees alles over de succesvolle integratie van twee bedrijven, hoe u de perfecte vergadering houdt, wie er uit de coronacrisis komt, en nog veel meer.
Van woestijn naar resonantie: hoe effectieve messaging je boodschap doet weerklinken
Messaging is het proces van het effectief overbrengen van informatie binnen en buiten de organisatie. Bedrijven moeten communiceren om begrip en verbinding te behouden. Dit geldt zowel intern, binnen teams en afdelingen, als extern, richting klanten en de bredere gemeenschap maar zeker ook de media. Interne communicatie Een van de grootste uitdagingen voor bedrijven is […]
Na de luistersessies: op weg naar inzicht en actie
In onze vorige blog over luistersessies hebben we benadrukt hoe cruciaal het is om oprecht te luisteren naar medewerkers. Of het nu gaat om het verkennen van topics die naar boven zijn gekomen in de medewerkersenquête of het onderzoeken van een onderstroom van ontevredenheid en weerstand tegen verandering, luistersessies vormen een belangrijke stap. Maar zodra […]
Wie gehoord wordt krijgt vleugels: het belang van luistersessies
In een tijd van snelle communicatie en hoge werkdruk is echt goed luisteren naar medewerkers vaak een uitdaging voor organisaties. Dit kan leiden tot stress, demotivatie en het verlies van waardevolle krachten. Gelukkig bieden luistersessies een krachtige oplossing om deze communicatiekloof te overbruggen en een omgeving te creëren waarin werknemers zich gehoord en gewaardeerd voelen. […]